Reklamácia

Snažíme sa pre vás vyrábať a tiež nakupovať kvalitné výrobky od overených dodávateľov. Ak sa napriek tomu stane, že výrobok prestane fungovať, zaistíme vám výmenu tovaru alebo vám vrátime peniaze.

 

REKLAMÁCIA NA PREDAJNI

S reklamáciou výrobku vám radi pomôžeme v našej predajni na Dopravnej 14 v Leviciach.

Prineste, prosím, tovar spolu s dokladom o kúpe (faktúra/pokladničný doklad). Na predajni spolu s vami spíšeme reklamáciu. Ak sa reklamácia nevyrieši hneď, o spôsobe vybavenia reklamácie vás budeme informovať e-mailom.

Podrobnejšie informácie, ako riešiť reklamáciu, sa dozviete v Reklamačnom poriadku.

 

REKLAMÁCIA POŠTOU

Výrobok môžete poslať na sídlo našej firmy, kde radi Vašu reklamáciu vybavíme.

  1. Vyplňte Reklamačný list. Do poľa "popis závady", prosím, čo najpresnejšie popíšte, o akú poruchu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým lepšie sa nám podarí reklamáciu vybaviť.
  2. Výrobok starostlivo zabaľte, aby sa nepoškodil pri preprave. Pribaľte reklamačný list a doklad o kúpe výrobku.
  3. Výrobok pošlite na adresu:

          VIERA - NIKA s.r.o.

          Kováčova 608/13

          935 26  Starý Tekov

S výsledkom vybavenia reklamácie Vás oboznámime na Vami zadanej emailovej adrese.

 

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?

V prípade spotrebiteľa máme na vybavenie reklamácie lehotu 30 dní. Táto lehota beží v prípade, že máme od Vás všetky podklady. 

V prípade reklamácie kupujúcim, ktorý nie je spotrebiteľom (na predajnom doklade je uvedené IČO), sme povinní reklamáciu vybaviť v primeranej lehote, prípadne podľa vzájomnej dohody.

 

Kde zistím, ako pokračuje vybavovanie mojej reklamácie?

Môžete napísať na email: vieranika4@gmail.com