Reklamácia

Snažíme sa pre vás vyrábať a tiež nakupovať kvalitné výrobky od overených dodávateľov. Ak sa napriek tomu stane, že výrobok prestane fungovať, zaistíme vám výmenu tovaru alebo vám vrátime peniaze.

 

REKLAMÁCIA NA PREDAJNI

S reklamáciou výrobku vám radi pomôžeme v našej predajni na Dopravnej 14 v Leviciach.

Prineste, prosím, tovar spolu s dokladom o kúpe (faktúra/pokladničný doklad). Na predajni spolu s vami spíšeme reklamáciu. Ak sa reklamácia nevyrieši hneď, o spôsobe vybavenia reklamácie vás budeme informovať e-mailom.

Podrobnejšie informácie, ako riešiť reklamáciu, sa dozviete v Reklamačnom poriadku.

 

REKLAMÁCIA POŠTOU

Výrobok môžete poslať na sídlo našej firmy, kde radi Vašu reklamáciu vybavíme.

  1. Vyplňte Reklamačný list. Do poľa "popis závady", prosím, čo najpresnejšie popíšte, o akú poruchu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým lepšie sa nám podarí reklamáciu vybaviť.
  2. Výrobok starostlivo zabaľte, aby sa nepoškodil pri preprave. Pribaľte reklamačný list a doklad o kúpe výrobku.
  3. Výrobok pošlite na adresu:

          VIERA - NIKA s.r.o.

          Kováčova 608/13

          935 26  Starý Tekov

S výsledkom vybavenia reklamácie Vás oboznámime na Vami zadanej emailovej adrese.

 

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?

V prípade spotrebiteľa máme na vybavenie reklamácie lehotu 30 dní. Táto lehota beží v prípade, že máme od Vás všetky podklady. 

V prípade reklamácie kupujúcim, ktorý nie je spotrebiteľom (na predajnom doklade je uvedené IČO), sme povinní reklamáciu vybaviť v primeranej lehote, prípadne podľa vzájomnej dohody.

 

Kde zistím, ako pokračuje vybavovanie mojej reklamácie?

Môžete napísať na email: obchodikuvierky@gmail.com

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie