UPOZORNENIE: z dôvodu veľkého množstva objednávok sa dodacia doba môže predĺžiť o 1 až 2 pracovné dni. Odporúčame Vám objednávať tovar v dostatočnom predstihu.

Nedodaná zásielka

Mrzí nás, že vám zásielka nebola doručená. Informujte nás čo najskôr (najlepšie v ten istý deň), aby sme mohli zistiť príčinu nedodania zásielky.

 

Môžete nám zavolať:

  • 0917 860 860 (pondelok až piatok 8:00 - 18:00)

 

Alebo napísať:

  • info@obchodikuvierky.sk

 

Zároveň Vás prosíme o vyplnenie formulára na tejto stránke (možnosť NEDODANÁ ZÁSIELKA), aby sme mohli Vašu reklamáciu zapísať do systému.

 

Zásielka môže byť nedodaná z 3 dôvodov:
1. naša chyba - zabudli sme odoslať balík
2. chyba kuriéra - problém na depe alebo u vodiča
3. chyba zákazníka - nesprávne uvedené údaje (adresa, PSČ, telefón,...)

 

Podľa obchodných podmienok sa vracia plná suma alebo čiastočná suma nasledovne:

1. naša chyba alebo chyba kuriéra - zákazník má právo na vrátenie celej sumy

2. chyba zákazníka - vracia sa plná suma LEN z tovarov, ktoré nie sú vyrobené na zákazku. Tovary vyrábané na zákazku sú napr. štrúdle, pagáče, figúrky, jedlé obrázky a pod. Vrátená suma bude znížená o tovary vyrobené na zákazku, pretože predaj takéhoto tovaru už nie je možný.

 

Na tovar doručovaný na dobierku sa toto podanie nevzťahuje, keďže platba za tovar neprebehla.