Poškodenie pri doručení

Ak preberáte tovar a zbadáte, že vonkajší obal je veľmi poškodený, zásielku nepreberajte! 

Ak je tovar poškodený, hoci bol vonkajší obal neporušený, ste povinný túto skutočnosť nahlásiť na pracovisku pošty najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky. Súčasne treba predložiť obal zásielky spolu s jeho poškodeným obsahom.

Slovenská POŠTA - reklamáciu môžete uplatniť na ktorejkoľvek pošte alebo elektronicky a to najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky.

Kuriér SPS - reklamáciu podajte do 24 hodín priamo na stránke SPS: vyplniť formulár

Kuriér DPD - postupujte presne podľa pokynov, ktoré udáva DPD na svojej stránke. Aby ste to nemuseli hľadať, napísali sme Vám ich sem:

Ako mám postupovať, ak zistím, že je môj balík po otvorení poškodený?

Ak po otvorení vašej zásielky zistíte, že bol obsah zásielky počas prepravy poškodený, ideálne v deň doručenia, najneskôr však do 3 pracovných dní od doručenia zásielky pošlite e-mail na adresu dpd@dpd.sk, s detailmi poškodenej zásielky. Vyšleme k vám kuriéra, aby ste spolu spísali zápis o škode. Následne informujte odosielateľa (eshop) o poškodenej zásielke. Viac informácií o reklamovaní doručenia zásielky si môžete prečítať v reklamačnom poriadku DPD. Ďalšia manipulácia s poškodenou zásielkou musí byť vykonaná v súlade s pokynmi DPD SK.

 

Ako mám postupovať, ak je môj balík počas preberania viditeľne poškodený?

Ak pri preberaní vašej zásielky zistíte, že je obal aj s obsahom zásielky zjavne poškodený, na mieste spíšete s kuriérom zápis o škode. Následne informujte odosielateľa balíka o poškodenej zásielke. Viac informácií o reklamovaní doručenia si môžete prečítať v reklamačnom poriadku DPD. Ďalšia manipulácia s poškodenou zásielkou musí byť vykonaná v súlade s pokynmi DPD SK.

 

Bez splnení týchto podmienok nebude možné z našej strany Vašu reklamáciu doriešiť.

 

 

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY:

Vonkajší obal je trochu poškodený, ale nevyzerá to, že by bol poškodený aj tovar vo vnútri. Mám zásielku prebrať?

Pokiaľ má výrobok viditeľne poškodený obal, nemusí to znamenať, že výrobok vnútri je poškodený. Výrobok môžete od dopravcu prevziať, ale spíšte s vodičom zápis o škode do prepravného protokolu.

Čo budem potrebovať pri reklamácií poškodenej zásielky?

  • fotografie poškodenia tovaru
  • fotografie poškodeného balenia zásielky (ak bol poškodený aj vonkajší obal)
  • podacie číslo (pošta) alebo číslo zásielky (kuriér)