Poškodenie pri doručení

 Kuriér DPD 

Ak je poškodenie viditeľné ihneď pri preberaní:

  1. Ak je balík pri preberaní viditeľne poškodený - nepodpisujte prebranie, aj keď by sa kuriér veľmi ponáhľal! Balík odfoťte, pred kuriérom ho ihneď otvorte a s kuriérom spíšte záznam o škode. Záznam o škode si tiež odfoťte.
  2. Vyplňte formulár na tejto stránke (možnosť TOVAR POŠKODENÝ PRI PREPRAVE).
  3. Vašu reklamáciu vyriešime v zákonnej lehote do 30 dní.

Ak je poškodenie viditeľné až po otvorení balíka:

  1. Poškodenie balíka zdokumentujte fotografiami.
  2. Najneskôr do 24 hodín pošlite email s popisom a fotografiami kuriérskej spoločnosti aj nášmu eshopu na:
    • dpd@dpd.sk - kuriérska spoločnosť je povinná k Vám do 3 dní vyslať kuriéra, aby ste spolu spísali záznam o škode.
    • Vyplňte formulár na tejto stránke (možnosť TOVAR POŠKODENÝ PRI PREPRAVE). Priložte reklamačný list + fotky, prípadne inú dokumentáciu o poškodenom balíku.
  3. Vašu reklamáciu vyriešime v zákonnej lehote do 30 dní.

 

Kuriér GLS

  1. Vyplňte formulár na tejto stránke (možnosť TOVAR POŠKODENÝ PRI PREPRAVE).
  2. Vašu reklamáciu vyriešime v zákonnej lehote do 30 dní.

  

Bez splnenia týchto podmienok nebude možné z našej strany

Vašu reklamáciu doriešiť.

 

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY:

Vonkajší obal je trochu poškodený, ale nevyzerá to, že by bol poškodený aj tovar vo vnútri. Mám zásielku prebrať?

Pokiaľ má výrobok viditeľne poškodený obal, nemusí to znamenať, že výrobok vnútri je poškodený. Výrobok môžete od dopravcu prevziať, ale spíšte s vodičom zápis o škode do prepravného protokolu.

Čo budem potrebovať pri reklamácií poškodenej zásielky?

  • fotografie poškodenia tovaru
  • fotografie poškodeného balenia zásielky (ak bol poškodený aj vonkajší obal) 
var productsSliderOnMobile = true; var productsDetailSliderOnMobile = true;